2017. júl 04.

Napló - Nincs tábor, nincs nyugalom

írta: Női Akadémia
Napló - Nincs tábor, nincs nyugalom

nyar.pngNyár van. Süt a nap. Meleg van, én meg a hétköznapok rohanását odáig fejlesztettem, hogy szerdán jövök rá, hogy elkezdődött a hét, és pénteken már azért rohanok, mert elmúlt a csütörtök… ugyanis belvárosban a szerda lett az új csütörtök, ami ugye a “kispéntek”, tehát mire észbe kapok, addigra mindenki bulizik.

Már nincs tábor a gyereknek, nekem pedig nyugalom… Csak a “holvagy”, mitcsinálsz”, “mitettél” kérdéskör mindennapi ismétlése, hátha megnyugató válasz érkezik, mert Ő is megunja egyszer… Közben pedig szembesülök a szülők “jajj én oda nem engedem a gyerekem” és a “miért kéne megbeszélni hol van a gyerekem”—mel én persze csak pislogok, hogy hogyan tud velünk jönni a balatonra úgy gyerek, hogy nem kérdezik meg tőlem a szüleik, hogy jó helyen lesznek-e, vagy miért nem engednek le gyereket a térre… hát úgyis leszökik.

Kezdem azt hinni, hogy nem értek már semmit sem. Amikor én voltam fiatal, még menő volt a tini disco, ahol 4-től 8-ig voltunk, ma pedig már nincs ilyen, mi szülők pedig harcolunk, hogy ne menjen szórakozni éjjel a gyerek, pedig mi mentünk… csak mondjuk más körülmények között, egy másik világban, mert ott volt kifejezetten nekünk több disco is, ahol nem volt pia, meg drog, csak a buli, és 9-re már otthon is voltunk… de hol van az az ember, aki megszüntette azt, hogy, nyugalomban engedjem el a 14 éves lányom? Jó lenne ha jelentkezne, mert lenne pár megállapításom a számára, amiben kifejteném, hogy miért menjen a jó fenébe… Köszi a figyelmet, a pofonért, meg várom a tini disco megszüntetőjét!

Ha van kedved, kövess minket a Facebookon

https://www.facebook.com/Noi.akademia/

Szólj hozzá