2017. júl 17.

Bakancslista kihívás

írta: Női Akadémia
Bakancslista kihívás

sport2.jpgEgy cikk elolvasás után, amelyben a gyermekek egy megírt, csak nem megvalósult bakancslistát találtak az elhunyt édesapjuk táskájában, azon tűnődtem, hogy talán nincs is olyan ember, akinek ne lennének vágyai, álmai, amiket ne szeretne megvalósítani... Mégsem biztos, hogy akar, vagy tud is tenni értük... Vagy ha igen, akkor olyan sokáig odázza, amikor más késő, amikor már nincs elég idő, mert az előtte eltelt években mindig volt valami fontosabb. Egy új meló, egy új mosógép, a gyereknek a huszadik kütyü... Aztán amikor eljön a pillanat, hogy ott ülünk a kórházban búcsúzva attól, ami a földi létünk, visszagondolva már látjuk, hol volt idő és lehetőség...

Talán a Bakancslista című filmet mindenki látta már, és tudja, hogy bár a történet nagyon sok dologra világít rá, nem lesz olyan szerencsénk, hogy egy milliárdos karoljon fel minket, és valósítsa meg az álmainkat. Éppen ezért érdemes a kezünkbe venni azt a bizonyos cetlit, és leírni rá már most azokat a dolgokat, amelyek nem maradhatnak ki az életünkből... Aztán időt és lehetőséget találni a sóvárgás helyett arra, hogy megvalósítsuk, mert mi magyarok képesek vagyok a végsőkig megmagyarázni valamiről, hogy miért nem... Én például mindig elképedve hallgattam azokat az embereket, akik még sosem voltak például a tengernél, mondván, hogy nekik arra nem telik... A mai világban, ahol már tízezer forintból vehetünk egy oda-vissza repjegyet, én ezt nem tudom elfogadni. Mint ahogy azt sem, hogy valaki képtelen tenni az álmaiért. A munka nagyon fontos, én magam is abban érzem magam teljesnek, hogy vannak akik számíthatnak rám, és vannak, akikre én számíthatok, de ez nem elég a teljes élethez. Ez olyan, mint régen, amikor a történelem érettségin még volt A és B tétel. Az A, csak a négyesre volt elég, kellett a B, hogy meglegyen az ötös.

Az álmaink az élet B tétele, a tenger, Párizs, egy csók "tőle", vagy bármi, amit felírtunk a cetlire. 

Én most meghirdetem a bakancslista kihívást, aminek az alapja, hogy együtt sokkal könnyebb minden. Minden héten ki fogok hívni valakit, akinek meg kell írnia a cetlijét, és az, akit majd ő kihív, résztvesz vele az egyik bakancslistás álmának megvalósításában. Mindezt azért, hogy mindenkinek legyen egy megvalósult álma!

A kihívásnál és a megvalósulásnál pedig kérlek használjátok a hashtag-et! #bakancslista #bakancslistakihivas

Ha van kedved, kövess minket a Facebookon

https://www.facebook.com/Noi.akademia/

Szólj hozzá