2017. sze 01.

Napló - 12 dolog, amihez túl fiatal vagyok

írta: Női Akadémia
Napló - 12 dolog, amihez túl fiatal vagyok

oreg_fiatal.jpg

Értelmetlen játszmákat játszani

Azt hiszem, túl fiatal vagyok ahhoz, hogy értelmetlen játszmákba menjek bele, hiszen sosem lesz elég rutinom ahhoz, hogy megvédjem az érveim, amikor valaki a korát állítja szembe ezzel. 

Megfelelési kényszerrel élni

Azt hiszem, túl fiatal vagyok ahhoz, hogy megfelelési kényszerrel éljek, hiszen temérdek időm van még arra, hogy majd ha már másokra szorulok, akkor tegyem ezt. Addig inkább azon az úton megyek, ahol szívesen sétálok a nap minden percében, azokkal az emberekkel, akik akarnak velem tartani.

A jövőn görcsölni

Azt hiszem túl fiatal vagyok ahhoz, hogy a jövőn görcsöljek, hiszen előttem áll még az egész világ, hogy meghódítsam!

Okosnak tűnni

Azt hiszem túl fiatal vagyok ahhoz, hogy mindig okosnak tűnjek... vannak helyzetek, amikor hagynom kell, hogy a másik elessen, és majd elég akkor odalépnem, ha elfogadja a kezem.

Dolgokba beletörődni

Azt hiszem túl fiatal vagyok ahhoz, hogy dolgokba beletörődjek, hiszen meg is tudom változtatni őket!

Fölöslegesen csatározni

Azt hiszem, túl fiatal vagyok ahhoz, hogy fölöslegesen csatározzak dolgokon, amikor már vagyok annyira érett, hogy inkább beszéljek róluk.

A múlt terheit cipelni

Azt hiszem túl fiatal vagyok ahhoz, hogy a múlt terheit cipeljem, arra majd ott lesznek a nyugdíjas éveim, amikor semmi másom nem lesz már, csak az emlékeim és a múltam.

Mindenkinek segíteni

Azt hiszem ahhoz is túl fiatal vagyok, hogy mindenkinek segítsek... szerintem elég csak azoknak, akik a kezüket nyújtják, ugyanis kéz nélkül nincs kapocs, ami képessé tesz erre.

Mérgező kapcsolatban maradni

Azt hiszem túl fiatal vagyok ahhoz, hogy mérgező kapcsolatban maradjak, hiszen annyi idő van még előttem, nem lehet, hogy azt nem úgy töltöm, hogy boldogságban élek.

Megaláztatást elviselni

Azt hiszem túl fiatal vagyok ahhoz, hogy elviseljem a megaláztatást, hiszen többet érdemlek, mint másodiknak lenni egy pillanatnyi fellángolás mögött.

Álarcokat hordani

Azt hiszem túl fiatal vagyok ahhoz, hogy álarcokat hordjak, melyek fullasztóan hatnak, és nem képesek teremteni. Számomra sokkal fontosabb az őszinte semmi, mint a hazug valami.

Az irányítást átadni

És végül azt is hiszem, hogy túl fiatal vagyok az irányítást átadni, hiszen már nem vagyok gyerek, akinek hallgatnia kéne valakire... ebben a korban az ember tapasztalásokat gyűjt és minden korlátot addig feszít, amíg még még jól érzi magát, ezt pedig csak úgy lehet, ha a kormány a kezében van. Így a tempót én diktálom, ami azt is jelenti, hogy bármikor ráléphetek a fékre, vagy akár a gázra is.

 

Válaszként születtek meg a sorok, mert én túl fiatal vagyok ahhoz, hogy megértsem, mit jelent túl öregnek lenni valamihez. 

Ha van kedved, csatolakozz Hozzánk

https://www.facebook.com/Noi.akademia/

Szólj hozzá